6.1.07

Mohl pro nás Muroš připravit

krásný trénink, lehké kontroly, postupy po cestách, ale řekl ne. Když trénink, tak ať si ho užijí. Jak sám napsal na webu farmy: "byl to humus blátivý". Ale musím říci, že to byl jeden z nejvydařenějších tréninků. Falešné kontroly navíc často v zeleném, změny směru a oproti posledním tréninkům téměř po rovině. Nastoupili jsme tentokrát 4 úseky, a to v pořadí Jurila, Bedna, Já a Jeňa. Takto jsme vyběhli i do lesa, Jurila to zabalil po jedničce (namlsal se 20 watovou SILVOU, a tak se slabším to prej nešlo, že pořád padal, no to já taky, od blata jsem byl po dobehu skoro celý) . Tonyho jsem dorazil na 4. a pak jsme pokračovali celkem v poho až na 12-tku, kde jsem se nějak zatočil a několikrát orientoval mapu a připadal si jak fáborkář, který točí mapou na křižovatce. Na dalším postupu nás tak dotáhl Jeňa, kterého jsme ale setřásli na dalších kontrolách v hustníku a doběhli už v pohodě do cíle. Dosáhli jsme tak zhruba následujících časů - Jeňa si to naměřil na 60 minut, já to šel odhadem rozestupů taky tak a Tony tak +- 65 minut. No a snad jsem tam aspoň nějaké to vánoční kilo i shodil.


Žádné komentáře: